Reste-quesedillas til lørdagslunsjen

Jeg ender alltid opp med rester etter texmex-middagen som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med. Nå har jeg funnet ut hva jeg skal bruke dem til – nemlig quesedillas! Sååå godt og så lurt!

  • 2 tortillalefser
  • rester fra texmexmiddagen – f.eks. noen spisesskjeer quacamole, litt bønner, litt salsa, bønnestuing etc.
  • revet ost

Legg på det fyllet du ønsker på halvdelen av en tortillalefse. Strø over ost, brett sammen slik at du får en halvmåneformet lefse. Stek i en tørr panne på medium varm panne. Press litt sammen med en stekespade. Snu når den har fått fin farge på den ene siden.

Skjær opp i trekanter og server med salat, salsa og rømme.

Quesedillas

Legg igjen en kommentar

