Ullandhaug Økologiske Dagligvare

Nå tenker dere kanskje at jeg er kjøpt og betalt av handelsstanden. Men det kan jeg garantere at det er jeg ikke. Jeg vil bare tipse om min yndlingsmatbutikk – Ullandhaug Økologiske Dagligvare. Butikken holder til på samme sted som Ullandhaug Økologiske Gård utenfor Stavanger. Jeg føler meg rett og slett veldig heldig som har den fine butikken plassert nesten på veien mellom jobb og hjemme. Jeg stikker innom rett som det er for å kjøpe kortreiste økologiske grønnsaker, egg fra lykkelige Jær-høner, Tartex vegetarpostei, Helios middagskaker, bønner, pasta, urter, sunn ferdigmat og verdens beste frossenpizza – «Lokale Helter». Blant annet.

 

Grønnsaksdisken. Økologiske og kortreiste grønnsaker. Mye av det fra Ullandhaug Økologiske gård. Verdens beste rødbeter!

 

 

Stort utvalg av kornprodukter (mye glutenfritt), økologisk pålegg, sauser, juicer og bakeprodukter.

 

 

Teer, kaffe og nøtter. Bra utvalg?!

 

Hvis du bor i nærheten av Stavanger og er opptatt av økologisk mat, bør du absolutt ta turen. Dere andre kan bare være misunnelige. For jeg vet for a fact at slike butikker som dette er mangelvare. Det kan mine venner og familie i både Arendal, Tønsberg og Larvik fortelle om. Dessverre. Selv om mange kjedebutikker kommer etter når det gjelder økomat, er de laaangt unna «min» fine butikk.

2 responses

Legg igjen en kommentar

